Indonesië - Sulawesi - Reisverslagen van Rianne Edel - WaarBenJij.nu Indonesië - Sulawesi - Reisverslagen van Rianne Edel - WaarBenJij.nu

Indonesië - Sulawesi

Ik ga lesgeven aan kinderen in Indonesië - Sulawesi - Tondano.
Dit zijn allemaal kans arme kinderen die wonen in een weeshuis.
Mijn doel van mijn reis is om de kinderen te leren kennen. Ik wil ze bewust maken van het milieu en ik hoop dat we met z'n allen een geweldige tijd zullen hebben.

Samen met stichting 'Kinderen van Amurang'

Recente Reisverslagen:

05 April 2014

Memories (en een nieuw avontuur op Bali)

16 Maart 2014

Hectische avonturen en willen genieten

22 Februari 2014

Zon, zee, relaxen en nooit meer weg willen

12 Februari 2014

Alles wordt werkelijkheid

04 Februari 2014

Rijst en nog meer rijst!
Rianne

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10675

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 12 April 2014

Indonesië - Sulawesi

Landen bezocht: