It giet oan!! - Reisverslag uit Bontebok, Nederland van Rianne Edel - WaarBenJij.nu It giet oan!! - Reisverslag uit Bontebok, Nederland van Rianne Edel - WaarBenJij.nu

It giet oan!!

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

28 Januari 2014 | Nederland, Bontebok

Hallo, leuk dat je de tijd neemt om mijn eerste reisverslag te lezen.

Ik zit nu thuis met m'n laptopje op schoot. Heb net op mn moeders verzoek Yvar maar even uitgelaten en voor mij gevoel heb ik nergens geen tijd voor. De inpak-stress is dus begonnen!

Wat een aantal weken geleden nog klonk als een leuk reisje, wordt nu werkelijkheid. Al onze ideeën gaan we uitwerken, en ja wel aan de andere kant van de wereld. Want a.s. donderdag vlieg ik naar Indonesië - Sulawesi - Tondano. Ik kijk er heel erg naar uit en hoop op een groot avontuur met veel mooie ervaringen!

Toen ik afgelopen zondag wakker werd, werd alles opeens werkelijkheid. Ik had niks anders meer om naar toe te werken. Ik hoefde niet meer naar stage, niet meer aan het werk en we hadden onze laatste actie gehad. Vanaf toen kon ik mij helemaal richten op mijn reis.

Dat ben ik dan nu ook aan het doen. Overal door het huis liggen lijstjes, waar op staat: TO DO. En mijn kamer is één grote (kleren)bende.

De energie giert door mijn lijf. Wat moet ik allemaal mee? Heb ik alles wel? T-shirtjes, rokjes, broeken en een hele medicijndoos vol om te overleven.

Gelukkig heb ik de afgelopen weken nog afscheid kunnen nemen van heel veel lieve mensen. Zo heb ik mijn verjaardag / afscheid nog gevierd met heel veel vrienden en zijn er nog allemaal mensen langs gekomen om afscheid te nemen.
Super lief dat jullie hier allemaal de tijd voor hebben genomen!

Nu wordt het dan ook echt tijd om de koffer van zolder af te halen en deze zo 'slim' mogelijk in te pakken. Ik neem altijd te veel kleren, make-up, tassen en schoenen mee. Maar aangezien ik niet op een welverdiende zonvakantie ga, heb ik maar besloten om mij in te houden.
Gelukkig helpen mijn moeder en Arjen mij om al die leuke spulletjes thuis te laten en alleen de 'nuttige' dingen mee te nemen!
En nu maar hopen dat dit gaat lukken!

Het is tijd om (even) mijn oude vertrouwde leventje hier achter te laten, zo dat ik mij kan storten op iets nieuws.

Geniet allemaal van de winter en ik kom wel weer thuis als het weer wat beter is!

liefs Rianne

  • 28 Januari 2014 - 13:55

    Tamarah:

    Heey meis!!
    heel veel plezier en geniet ervan van dit super leuke nieuwe avontuur die je gaat beleven.
    Neem wat mooi weer mee terug als je weer terug komt! ;)
    Wij volgen je wel vanuit dit koude kikker landje!
    veel plezier
    Groetjes Tamarah

  • 28 Januari 2014 - 14:12

    Raymond:

    Hoi rianne.

    ik meende dat je nog moest werken vandaag maar zo te lezen gaat dat niet meer gebeuren .
    Daarom hierbij heel veel plezier toegewenst en maak er een hele mooie levenservaring van.
    Liefs raymond

  • 28 Januari 2014 - 14:24

    Anna:

    Lieve Rianne,

    Ik wens je enorm veel plezier met deze ervaring. Onwijs stoer dat
    je dit gaat doen! Super leuk! Ik hoop dat je hele mooie ervaringen gaat
    opdoen in Indonesie. Ik hoop dat de taal goed gaat maar daar heb
    je al een cursus voor gehad! Onwijs leuk!

    Geniet ervan, echt waar!
    Hele dikke kus Anna

  • 28 Januari 2014 - 15:50

    Rianne Kort:

    Hoi Rianne,
    Heel veel plezier tijdens je reis.
    Het geen wat ik het allerbelangrijkste vond was bescherming tegen alle insecten

    Tegen de insecten Heeft dit mij wel erg geholpen:
    DEET ( muggenspul) ik gebruikte 2 flesjes over 7 weken. Helpt super goed!!!
    Luchtige lange broeken bijv harem broeken.
    Lange sokken, geen enkelsokjes
    Vestjes voor in de avond
    Klamboe 2 persoons!! ( 1 pers is te klein)

    Succes!!
    Geniet ervan!

  • 28 Januari 2014 - 16:16

    Wiepke:

    Hoi buurtje,
    Leuk deze blog. We zullen hem met veel interesse gaan volgen. Ben benieuwd wat je allemaal gaat meemaken. Het wordt vast een superbelevenis! Geniet ervan. Groet Wiepke, Froukje en de rest van nr. 28.

  • 28 Januari 2014 - 16:51

    Paulien:

    Lieve Rianne,

    Wij wensen jou een hele goede reis en kom gezond weer!!!!!
    We zullen regelmatig (denk ik) wel even in je blog kijken en wat leuks schrijven.
    Hele dikke kus van Paulien, Henrie, Kirsten en Niels

  • 28 Januari 2014 - 17:05

    Monique:

    Haha jij hebt net zoals Tamara ookal zo'n leuk blog
    Geschreven, ik krijg er wen glimlach van op m'n gezicht
    En voel de stress met je mee !! ( maar dat wist je al haha )

    Ik ben benieuwd naar alle blogs die zullen volgen!!


  • 28 Januari 2014 - 20:21

    Mindy:

    Hoi Rianne,

    Heel veel plezier en succes in Indonesie!
    Lijkt me echt een super leuke en leerzame ervaring!
    Ben benieuwd naar je belevenissen!

    Groetjes Mindy

  • 28 Januari 2014 - 20:52

    Trijnie:

    Hee Rianne,

    Superveel plezier in Indonesië, geniet ervan!! Is zo ontzettend leuk een poos in een heel ander land te zijn en daar niet als vakantieganger te leven, maar te beleven hoe het leven daar is.
    Blijf je zeker volgen op je blog.

    Liefs Trijnie.

  • 29 Januari 2014 - 10:28

    Marijke:

    hoi rianne,

    heel veel plezier ,en dat je veel mag leren en geven daaro
    sucses van de steenbeekjes

  • 29 Januari 2014 - 13:18

    Nancy:

    Ja ...ik heb het gevonden waar ik wat aan je kan schrijven en je kan volgen.
    Ik wens je veel plezier en een goede vlucht morgen. Hopelijk kunnen jullie bij het dorpje komen.
    Laat maar wat van je horen als je er bent.
    Dikke tût fan us.
    Udo,Nancy Alise en Marion

  • 29 Januari 2014 - 17:03

    Fam Koen Van De Draai:

    Heeel veel plezier toegewenst, maak er wat moois van!

  • 29 Januari 2014 - 18:17

    Tina:

    Rianne, een goede reis morgen en heel veel plezier. Geniet ervan. En wij gaan je volgen.

    Groetjes van Joan, Tina, Fleur, Iris, Lars en natuurlijk een poot van Nia.

  • 29 Januari 2014 - 18:35

    Gea:

    Hee Rianne heel veel succes met je stage en een goede reis toe gewenst,groetjes van Thom en Gea de Vries.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 985
Totaal aantal bezoekers 10680

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 12 April 2014

Indonesië - Sulawesi

Landen bezocht: