selamat pagi - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Rianne Edel - WaarBenJij.nu selamat pagi - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Rianne Edel - WaarBenJij.nu

selamat pagi

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

31 Januari 2014 | Singapore, Singapore

Ze zeggen altijd: afscheid nemen bestaat niet. Gelukkig hadden we op schiphol hier ook niet heel lang de tijd voor. Maar toen we echt gingen dacht ik steeds: door lopen nu, rianne lopen.. Want anders was ik vanochtend dat vliegtuig niet ingegaan. Gelukkig vliegt 2,5 maand zo om. En ben ik zo weer thuis!

Afgelopen woensdag is mijn coach Lambert nog even langs geweest hij bracht een boekje met allemaal lieve berichtjes er in van het Friesland College. Allemaal bedankt hiervoor!

Daar zitten we nu dan. Hier is het nu 7.30 jullie kruipen nu allemaal lekker je bed in. Hier begint nu net de zon te schijnen en is het een lekker weertje (niet om jullie jaloers te maken hoor!) We hebben een goede reis gehad van 12 uur. Laaaaang
Ja echt heel lang. We hebben heel veel spelletjes gespeeld, film gekeken en veel gegeten en gedronken. Het was allemaal super goed geregeld. Maar een vliegtuig blijft een vliegtuig. Op een gegeven moment weet je niet meer hoe je moet zitten. Voet omhoog of toch omlaag, dekentje over en dan is het toch weer te warm. Dan maar een rondje lopen, maar dat zelfde rondje heb je naar 3 keer ook wel gezien. En na 8 uur in het vliegtuig te hebben gezeten had ik zelfs geen gevoel meer in mijn kont. Haha

Nu zitten we in Singapore te wachten op het vliegtuig richting Mondano. Het vliegveld is gigantisch en heel erg luxe. We zitten in lekkere luxe stoelen een 'lekker' kopje thee te drinken. De kiezen op elkaar en heel snel drinken. Want de thee kan niet tippen aan die van ons in Nederland.

Wij maken ons klaar voor de volgende vliegreis.
Hou jullie op de hoogte en tot gauw

Liefs

• 31 Januari 2014 - 07:41

Anna:

Hoi lieve rianne,

Erg leuk alweer een reisverslag. Het is nu hier in Nederland 07.30, iets later. Gek idee! Voor jou zal de dag nu alweer bijna om zijn. Kun je wat wakker blijven? Je zal wel helemaal gaaaaaaar zijn als je aankomt op plaats van bestemming. Succes met de tweede vliegreis, en hopen dat je een beetje fijn aan komt!

Heel veel liefs Anna

• 31 Januari 2014 - 08:38

Greta Kroes:

Hey Meid,

Je sprak met zoveel enthousiasme over je stage, eindelijk is het dan zo ver.
    Heel veel succes en doorzettingsvermogen toegewenst.
    Wij gaan je zeker volgen.
    Geniet er met volle teugen van.

Gr. Greta

• 31 Januari 2014 - 21:29

Kirsten En Paulien:

Hey Rianne,

Wir wünschen dir weiterhin einen guten Flug, oder bist du jetzt schon da? Und keine Sorge dein Popo kann das ab (und unsere auch). :-)